Tuesday 21 July 2009

Ο Έτσι και η Μαρία (Συνέχεια 29)








Zωή σου είναι ό,τι έδωσες


τούτο το κενό είναι ό,τι έδωσες


το άσπρο χαρτί.




-Γιώργος Σεφέρης-




-Χωρίσαμε.
- Πώς; Τί της είπες;
- Δέν έχει σημασία. Σημασία έχει οτι χωρίσαμε. Τώρα είμαι ελεύθερος. Τώρα μπορώ να είμαι μαζί σου.- Μα...
-Τί μα; Εσύ δεν θέλεις να είσαι μαζί μου; Θα χωρίσεις κι εσύ τον Δημήτρη και θα πάμε να μείνουμε μαζί. Όπως το είχαμε ονειρευτεί...-Της είπες για μας;
- Όχι.-Τότε τί της είπες; Γιατί της ζήτησες να χωρίσετε;
-Δεν έχει σημασία Μαρία. Σημασία έχει μονάχα το αποτέλεσμα. Και το αποτέλεσμα είναι οτι χωρίσαμε.
- Μα πώς δεν έχει σημασία Έτσι μου; Αν δεν της είπες οτι θές να χωρίσεις για άλλη γυναίκα, τότε η Κατερίνα θα έχει ακόμα ελπίδες. Θα προσπαθήσει να σε ξανακερδίσει. Εδώ που τα λέμε, έτσι κι αλλιώς θα προσπαθήσει να σε ξανακερδίσει.
-Αγάπη μου... Δεν έχει νόημα να τα λέμε απο το τηλέφωνο. Έλα απο δώ. Θα σε περιμένω στο δωμάτιο μας σε μία ώρα. Εντάξει;
- Εντάξει.




(Συνεχίζεται...)

3 comments:

Μαρια Νικολαου said...

Το αντιστρέφω ...
Σαν ανάποδο καρμπον...
Και απλά περιμενω τη συνεχεια...

ρίτσα said...

i always enjoy the music u got here

Mafalda said...

Tha to paw pio grhgora twra Maria... :)

Xairomai pou s'aresoun Ritsa :)